Wednesday 13 February 2013

Hari Lahir Kononnya


Assalamualaikum buat sekalian pembaca .
Tanggal 14.02.1993 seorang bayi telah dilahirkan. Dan bayi tersebut diberi nama MUHAMMAD FAKHRUR RAZI BIN HALID.

Ahaa . saja nak promote tuu . hehe . nampak tak permainan mamat ni kat sini ? haha . bukan itu yang ingin aku coretkan buat kali ini .

“ya allah ya tuhan ku , ampunkanlah segala dosa dosa ku ya allah , ampunkanlah dosa dosan kedua ibubapaku ya allah , murahkanlah rezeki mereka , tabahkanlah hati mereka , jauhilah ahli keluarga ku dari segala bala bencana ya allah . ya allah , aku bersyukur ya allah kerana dipanjangkan umur ya allah”. Bersyukur . itu perlu .

Fakhrur ! umur dah 20 ! gf mana gf ?

Aku masih bujang.

“Mungkin aku perlu keluarkan borang bakal isteri secara terbuka”. Ahh itu permainan kata hati aku. Hehe

Tiada ap yang ingin dicoretkan lagi disini , selain ucapan syukur kehadrat allah S.W.T dan juga kepada kedua ibu bapaku yang telah banyak mendidik ku dgn baik. Tidak lupa juga kepada sahabat sahabat yang telah banyak bersama aku dikala susah dan juga senang .

Doakan kesejahteraan hidup saya ya . insyaallah . semoga allah membalas jasa baik kalian .

Sekian , wasalam .

No comments:

Post a Comment