Monday 26 November 2012

kata hati


Selamat pagi para pembaca sekalian . pagi ni ditemani angin sempoi sempoi kipas dinding dan rintihan nada hujan membuat kan mood aku melonjak lonjak utk update blog . entah kenapa dan mengapa begini aku pun tak tahu . ahh . sengaja kau berbuat demikian . ! nada sinis hati kecilku .

Sekarang makin hari makin kerap kepala ku dipenuhi dengan idea idea baru .

Aku menulis bukan kerana terpaksa . aku menulis kerana kata hati lara . dan aku juga menulis bagi menghibur hati kalian semua .
Bagi aku , dengan menulis aku juga dapat mengebangkan lagi sedikit sebanyak ilmu sastera yang telah ku pelajari separuh separuh . cehh . separuh !  aku buntu .

Sedikit sebanyak pengalaman aku dapat juga dikongsikan . bagaimana kalian ?

Slumber sahaja . kita tempuh apa didepan kita . kita hadap . jangan getar . percaya pada tuhan . yakin pada diri . insyaallah . kita boleh !

Ikut kata hati . nada hati . dan juga perihalkan ianya semua dengan nawaitu supaya ianya tidak hanyut nanti .

Salam sekalian

No comments:

Post a Comment