Thursday 29 November 2012

aku dan hatiku


Dalam perjalan setiap insan yang melewati bumi Ar-Rahman ni, setiap jiwa berkehendakkan macam-macam perkara. Antara yang utama, adalah kasih sayang, perhatian, harapan, cita-cita dan kejayaan. Tak ada seorang manusia yang tidak mempunyai perkara-perkara yang aku sebutkan tadi ni.

Sampai di satu peringkat dalam diri, mungkin peringkat suku abad, atau awal sikit, atau lewat sikit, satu-satu individu pasti akan cuba mempelajari untuk mengenal dirinya. Dari hujung rambut sampai hujung kaki. Dari luar sampai dalam (dari yang lahir ke yang batin, bukan yang lain ye?).

Dan kini aku dan dia . masing masing busy dgn study . tidak mengapa . kerana itu adalah komitmen bagi diri aku dan dia . kami chill . kami rileks . tapi tidak bermakna kami tidak menyayangi diantara satu sama lain .

“ya aku saya dan aku cintakan dia“hati kecilku bersuara .

Walau mcm mna sekalipun hubungan kita . percayalah .

“saya akan cintakan awak sehingga nafas terakhir saya ”itu kata hatiku yang berasmara .

Remember . sayangilah pasangan anda sebelum ia pergi . ya . jujur . aku buntu . hee . adiosss . salam .

2 comments:

  1. Dalam bercinta kena banyak bersabar. Kuatkan hati untuk bertahan, tu yg penting :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya benar ini semua asam garam dalam percintaan . we have to deserve it . thank you for your comment .

      Delete