Sunday 2 December 2012

soal hati


Assalamualaikum . jam sekarang tepat pukul 12.20 a.m . ya aku masih lagi belum melabuhkan tirai kelopak mataku.kali ini aku benar benar buntu untuk mempersoalkan soal hati aku sendiri . ya benar para pembaca sekalian . ini soal diriku . sengaja aku panjangan intronyaa .

“hati manusia boleh berubah ubah” ? ohh . perkataan yang amat lazim sekali kita pernah dgr . sudahlah fakhrur . kau bijak berkata kata . itu kata hati kau . bukan aku .

Kadang kadang ianya bukan salah hati akan tetapi pilihan hati yang sering berubah ubah . manusia . lain seleranya . ahh . suka hati kau aj fakhrur cakap macam tu . nada hatiku sinis !

Itu Cuma soalannya . bagaimana pula jawapannya ?

Hati manusia akan lebih tenang dan kukuh . apabila insan tersebut  mendekat kan diri mereka dgn allah S.W.T . bukannya nya apa . bila kita mendekatkan diri dgn allah . kita juga akan dilorongkan jalan yang benar . jadi tidak lah menyimpang . ingat teman teman jodoh itu . rahsia allah .

Omelan aku hanya sekadar sampai disini sahaja . lain hari dan lain waktu kita bersua . maaf . idea aku mlm ni tidak setinggi karya kalian .

mata sudah berpinar . badan sudah layu . perbanyakka istighfar . mengigati tuhan itu perlu . hee . salam .

No comments:

Post a Comment