Sunday 9 December 2012

hati hati



Salam buat pembaca sekalian agaknya hampir sebulan agaknya tidak aku menulis . kekok rasanya jari jemari aku . maaf . bukan aku tidak mahu menulis . tapi . tiada apa yang perlu aku tulis . hati kosong mindaku benggong . ahh . yg berlalu biarkan . jangan diunkit lagi .

Kadang kadang ada perkara yang patut kita lupakan , walaupun ianya menyakitkan , dan kita hanya berharap agar ianya dapat membahagiakan . itu hanya kata kata . tapi . .

Bagaimana pula dgn kata hati ?

Hati yang sudah mati mmg payah utk berdarah kembali .

wow . banyaknya kata kata kau fakhrur .

“ ya ! itu aku yang suka bermain dgn kata kata !”

Aku lah penghibur hati . akulah penglipur lara . aku lah hero dan aku lah segalanya . tetapi tidak semudah itu . aku masih lagi lemah . lemah dimata allah s.w.t .

Mungkin ada hikmah disebalik ini semua dan aku terima segala ketentuan mu ya rab . andai itu takdirnya . aku redha .

Disebalik kesedihan dan kesuraman . terselit sedikit kegembiraan .

No comments:

Post a Comment