Sunday 30 December 2012

yang tulus lagikan mulus .


Salam sayang buat pembaca sekalian.

Ku utuskan untuk mencoret sedikit luahan hati disini. Dan selalu berharap agar segala karyaku disukai oleh kalian kalian semua.

“kadang kadang aku cuba untuk terus telus dalam berkata kata. Namun bukannya selalu dapat begitu. Jika ianya hanya disalah ertikan, lebih baik ianya tidak wujud dari ia wujud dgn sia sia”.

“Ahh. Manusia, bila dilimpahi kemewahan pasti mereka meninggi diri”. Itu lumrah kehidupan fakhrur. Just let it go ! siap berbahasa inggeris lagi ni. Hee.

“manusia adalah gila& hitam. Dibiarkan saja hatinya bertebar diatas bumi ini dengan cahaya kegelapan. Tetapi disebabkan ianya ditutupi jasad, kita sebagai makhluk lain mana dapat tahu”!.

Lumrahlah bagi seorang manusia...kata kata kesat adalah permainan kecil bibir dan juga perisai bagi diri seseorang. Biar sungguh pun perit kocek tak berisi dari buas kocek dengan iri hati dan takbur.

Apakah kamu mahu menjadi seperti  ditiup angin? Hanya menyapa, namun berlalu beguti sahaja. Jika tiada pengertian insan yang engkau sendiri bawa. Lebih baik diam dari pada berkata kata dan terus kecewa.

Jika ‘kepastian’ sudah di kedua tapak tanganmu, apa lagi yang tuan hamba inginkan?  Sebenarnya karyaku hanya mainan diriku dan juga obsesiku.

Ya rabb, jika setiap doa dan juga ingatan mulus kalian kalian ini semua adalah baik belaka, dikau kurniakanlah mereka dengan limpah luasnya. Amin .

“jangankan ke kemboja, ke utopia pun ku ikut kamu. Kalau memang kamu cinta dan sayang aku, ke kutub utara aku juga sanggup bertempel bersama kamu” acehh ! itu luahan ikhlas .

Sekian wasalam .

No comments:

Post a Comment