Monday 1 July 2013

warkah buat teman teman

Salam buat teman teman sekalian, alhamdulillah masih lagi tidak kaku jari jemari saya untuk menulis dan menghabiskan sedikit ruang disini.

Sudah menjadi lumrah kehidupan , disetiap pertemuan itu pasti adanya perpisahan. Wahai teman, ingatlah bahawa tidaklah allah akan menghilangkan sesuatu dan menggantikan sesuatu yang baru di kemudian harinya.

Alhamdulillah , setelah 2 tahun setengah saya menghabiskan masa mencari ilmu dibumi darul naim ini, telah banyak pengalaman dan juga ilmu yang saya timba. Dan kepada teman teman sekalian, . . berat utk saya nyatakan sudah tiba masanya untuk kita berpisah walaupun payah.

Coretan ini khas buat kalian semua , andai maaf pun tidak diterima, anggaplah bingkisan ini sebagai pengganti buat maafku disini, doaku buat kalian tidak pernah putus dan kita diibaratkan sebagai satu keluarga disini. Terlalu banyak kenangan kita, susah payah suka duka kita bersama.

Sebak sebenarnya untuk menhadapi perpisahan ini. Tabahkanlah hati wahai teman teman sekalian.

Akhirkata ku disini •Saya bukan ahli zikir yg mampu mempersembahkan rimbunan zikir, bukan juga si abid yang mampu tiap malamnya bersama tuhan , jauh sekali jadi ulama , yang ilmunya mampu merentas zaman, saya hanya ingin menyampaikan. Tidak lebih dari itu.

selamat tinggal semua . jika ad umur yang panjang, kita bersua kembali .

No comments:

Post a Comment