Tuesday 27 August 2013

karya kata

Assalamualaikum & Salam Adidilfitri dari aku.

Arakian. Lama sudah tidak bersua antara huruf-hurufku dengan mata-mata kalian. Kali ni aku terpaksa mengaku, memang sengaja aku tak menulis. Sebab aku tak mahu.

Ada yang menegur
"Apa kau buat macam ni?, tak baik la. Kau dah menulis, dah ada yang membaca, kau biar tergantung. Kau tahu tak, tak elok kita menggantung hasrat orang?"

Aku pun tersentak. Terus berfikir. Aku pun setuju dengan suara kecil tu. Dengan pantas aku terus update segala yang terdaya dan mencampak sepatah-dua kata sebagai mengasah semula kebolehan memuntahkan kata-kata melalui penulisan.

DALAM LANGKAH DEMI LANGKAH, SEMAKIN AKU MENGEJAR CINTA DUNIA, SEMAKIN AKU TENGGELAM DALAM NODA.
LANTAS AKU BERPALING MENCARI ARAH KEMBALI MENDAMBA CINTA DARI NYA
DAN TERNYATA SEMAKIN AKU MENGENALI TUHANKU, SEMAKIN BAHAGIA ITU TERCIPTA UNTUKKU . . .


Baiklah, aku habiskan di sini. Doaku bersama kalian yang sentiasa berhati mulia & bersih. Semoga kita bertemu lagi dii waktu yang mendatang.

2 comments:

  1. I would really like your post ,it would really explain each and every point clearly well thanks for sharing.
    Cheap VPS

    ReplyDelete